Obrirà un parc temàtic del futbol a Port Aventura

LaLiga i Port Aventura anuncien un acord per crear el projecte The Beat Challenge, amb una inversió de més de 150 milions d’euros.

El projecte s’emmarca en tres fases. Primer es crearà un joc virtual que ja estarà disponible a partir de la propera temporada futbolística. A més, també s’obrirà un restaurant temàtic de futbol i una botiga amb tots els productes de LaLiga dins de Port Aventura. Segons ha declarat David García, director general de negoci de Port Aventura World, es tracta d’un projecte que vol acostar el parc a un altre segment de públic jove.

En una segona fase es construirà una atracció temàtica de LaLiga que es dirà The Beat Challenge, amb un pressupost de 40 milions de dòlars. Cal tenir en compte que l’atracció Shambala va costar, en el seu dia, 25 milions. Per tant s’espera que sigui una de les atraccions més populars.

La tercera fase és la més ambiciosa, es tractaria de crear tot un nou parc d’atraccions dedicat exclusivament al futbol. Això costaria al voltant d’uns 100 milions de dòlars, que es el mateix que va costar Ferrari Land.

Per part de LaLiga s’espera que el parc sigui un aparador per als clubs de futbol, ja que podran acostar els seus equips al públic juvenil. Per part de Port Aventura World, formar part del món futbolístic obre una nova línia de mercat i ofereix la possibilitat de poder exportar el projecte a altres llocs del món.

Notícia

14 Setembre 2020

ALTRES NOTÍCIES
Estàs escoltant