Moritz i Macaco reten homenatge a Barcelona i la seva gent

El barceloní Macaco ha presentat la seva nova cançó: un tema anomenat Torna, amb què vol animar els barcelonins i barcelonines a recuperar tots els moments perduts per la pandèmia. La cançó, que també és un homenatge a la cançó Gitana hechicera de Peret, forma part de la nova campanya de Moritz, els beneficis de la qual aniran destinats a impulsar iniciatives que ajudin els afectats pel COVID-19.

A través de la fusió d’estils, de la barreja d’idiomes i de la lletra, Dani Macaco transmet amb Torna el caràcter vital, acollidor, mestís i dinàmic que ha caracteritzat sempre la ciutat i que, ara, després d’aquests mesos especialment durs, ha de recuperar.

Al projecte també hi participa Javier Mariscal, que ha estat el creador de la part gràfica de la campanya i que presenta una il·lustració d’ una Barcelona alegre, dinàmica i viva, que és com ha estat sempre la ciutat, i com ha de tornar a ser.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tot i que la cançó és un homenatge a la capital catalana, es fa extensible a la resta de províncies del país. Lleida, Girona i Tarragona també apareixen a la lletra, al videoclip i a l’anunci de la campanya. Com a empresa veterana de la ciutat, Moritz, que a més, és la marca més antiga de cervesa feta a Barcelona, ha vist i viscut moltes “Barcelones” diferents, inclosa l’ afectada pel COVID-19 de l’actualitat. Així doncs, amb aquesta campanya i la seva acció solidària, Moritz reforça el seu compromís amb la ciutat i amb la seva gent.

 

 

 

 

Notícia

29 Juny 2020

ALTRES NOTÍCIES
Estàs escoltant