Instagram llança ‘Reels’ per fer la competència a TikTok

A Mark Zuckerberg, fundador de Facebook, no li agrada gaire que li surti competència. Fa pocs anys va comprar WhatsApp i més tard va adquirir Instagram per evitar que li fes ombra. Ara l’aplicació de moda és TikTok, i sembla que, aquest cop, el rei de les xarxes socials ha optat per dur a terme la mateixa estratègia que va fer amb Snapchat, incorporar a Instagram una funció que faci exactament el mateix que l’aplicació.

D’aquesta manera, Instagram ha creat ‘Reels’. Es tracta d’un apartat més dins l’aplicació que permetrà penjar vídeos curts, però en aquest cas a diferència de les històries a les que ja ens hem acostumat, els vídeos seran públics i no duraran només 24 hores, sinó que es quedaran penjats dins la pestanya ‘Reels’.

Pel que alguns usuaris han compartit, l’apartat és molt semblant a TikTok i es poden modificar el vídeos penjats amb elements creatius, com transicions de vídeo, “stickers” i tota classe de emoticones.

TikTok està al punt de mira

‘Reels’ apareix en un moment en el que l’aplicació TikTok està al punt de mira en alguns països. A la Xina, tot i ser creada allà, no està permesa, i ara sembla que Donald Trump, també li ha posat l’ull a sobre. El president dels Estats Units, diu que l’aplicació podria ser un virus del país asiàtic per controlar la població, i recomana a tothom que se la desinstal·li i fins i tot vol aprovar una llei que la prohibeixi.

Mark Zuckerberg hauria vist una oportunitat d’or per quedar-se amb el mercat als E.U.A.

De moment, aquest nou apartat d’Instagram ja està actiu a més de 50 països, entre els que figuren Brasil i Regne Unit. Haurem d’esperar per poder-ho provar.

Notícia

5 Agost 2020

ALTRES NOTÍCIES
Estàs escoltant