Twitter @fricandomatiner Instagram @fricandomatiner

Fricandó matiner

14/05/2017

Catalunya Fricandera 2017 - Cambrils

Dissabte a dos quarts d'onze la Marta Serra, responsable de  comunicació del Patronat de turisme de Cambrils ja ens estava esperant.

Vam ser puntuals. Jo i el meu amic Cisco que m'acompanyava vam arribar cinc minuts abans i ens va convidar a un cafè, ens va regalar uns gorros per que no patíssim pel sol i vam començar una jornada molt i molt divertida.

Després de saludar a uns quants fricanderos que em va reconèixer vam arribar a la Torre del Port, un edifici històric molt important on durant segles hi vivien homes que estaven pendents de l'horitzo  i avisaven si s'apropava algun vaixell pirata. A la Torre del Port vam conèixer al Gerard Martí, director del museu d'Història de Cambrils, segurament la persona que més sap sobre la història del poble. Ens va explicar la història de la torre i del port de Cambrils fil pel randa i després ens va acompanyar fins al port on vam pujar a un embarcació de Vela Llatina que l'associació Arjau Vela llatina està recuperant per que tots coneguem com es feien a la mar els mariners de Cambrils abans de l'existència del motor. Quan erem apunt d'embarcar per fer una volteta va arribar l'alcadesa del municipi i tots plegats vam fer una volta molt divertida.

Al tornar vam fer una volta per la fira Marítima de Cambrils que enguany celebrava la seva darrera edició. Un munt d'empreses promocionaven els seus serveis o les seves embarcacions . Hnos.Guasch ens van convidar a pujar a un hobbie cat, una tabla de surf amb pedals i manillar que et permet anar per sobre de les aigües amb una tranquil·litat increïble.

Vam fer la nostra cerveseta tot mirant el campionat de motos aqüatiques de Catalunya i vam fer camí cap al Restaurant Miramar, just a peu de La torre de guaita on haviem començat el la visita.

L'amo del Miramar, el Joan, ens va regalar un menú degustació que ens va al·lucinar, perquè us he d'enganyar. Mireu el video de la visita i ho comprovareu: llagostins, escamarlans, tonyina, tartar ... increïble és un adjectiu que podriem fer servir de manera força encertada en aquest cas.

Després del dinar la Marta ens va porta al Parc Samà, un parc preciós propietat d'una marquesa que només visita 10 dies l'any.

Estem parlant del que va ser el primer zoo de l'estat Espanyol. En el seu moment hi ha haver un os, cocodrils, i tot tipus d'animals. Avui en dia podreu veure paons reials, anecs, tortugues i daines.

El jardi conserva encara aquell aire de finals del segle XIX i principis del segle XX ideal per fer un passejada en familia i fins i tot quedar a passar un dia i dinar allà.

Realment la visita de Cambrils es pot qualificar de “sorprenent”. La Torre, la barca, la fira, el dinar al Miramar i el parc Samà han estat capaços de sorprendrem en tot moment i això no es paga en diners.

Fricanderos, visiteu Cambrils. Segur que no us penedireu... i si no, ja em direu alguna cosa.

Enric Lucena

08/05/2017

Catalunya Fricandera 2017 - Salou

Catalunya Fricandera - Salou

Com va ser la #CatalunyaFricandera de l'Enric Lucena a Visitsalou? Així va ser la segona parada de la ruta per la Costa Daurada que farem aquest any

Posted by Fricandó matiner on Monday, May 8, 2017

El dissabte 6 de maig a les 10 del matí feia un sol esplèndid a Salou. Començava així la segona edició d'aquest any d'un dia ple d'activitats. I és que Salou és un lloc ideal per anar a fer coses: menjar, passejar, jugar amb la familia a peu de platja i fer un munt d'activitats esportives.

02/05/2017

Catalunya Fricandera 2017 - Torredembarra

Catalunya Fricandera - Torredembarra

Com va ser la #CatalunyaFricandera de l'Elisenda Carod a Torredembarra Turisme? Així va ser la primera parada de la ruta per la Costa Daurada que farem aquest any: http://bit.ly/2qGxfLu

Posted by Fricandó matiner on Thursday, May 4, 2017
Aquest dissabte vaig visitar La torre, i quan dic "La Torre" vull dir Torredembarra, com diuen els torrencs, perquè és fàcil sentir-se d'allí. És fàcil sentir-se Torrenc amb tan bona rebuda!

06/02/2017

Segona parada del tour "Fricandó de neu" 2017, a la Vall de Núria!

Esquiada_nuria_xxss_noti

Segona parada del ‘Tour fricander a la neu: Vall de Núria. Vador Lladó i la banda tornen a la neu el divendres 17 de febrer!

Ho tenen tot a punt perquè passeu un dia inoblidable amb el Fricandó matiner i Pirineu de Girona.

Segona parada del "Fricandó de neu" a Vall de Núria

Conviden 105 oients, i el premi inclou: dos forfets per oient guanyador amb assegurança, el transport en autocar, cremallera fins a la vall i tres hores de morning show a càrrec del Fricandó matiner en directe des de l’Auditori de Vall de Núria amb tots els membres del programa: Vador Lladó, Elisenda Carod, Alan Lillo i en Peyu.

Amb la música de Suzanna i Sandra Bautista and The Band.

Si voleu viure el programa de la Vall de Núria i saber com podeu aconseguir els dos forfets amb l’autocar i cremallera inclosos, escolteu el Fricandó matiner de dilluns a divendres, de 6 a 10 h.

Cada dia, quan acabi el programa trucaran els afortunats i hi ha temps per participar-hi fins al dilluns, 13 de febrer.

I els que no pugueu anar a veure el programa en directe, el podreu escoltar i veure a través de les càmeres de rac105.cat en temps real.

Tots cap a Vall de Núria amb el patrocini del Patronat de Turisme Costa Brava Girona i la Diputació de Girona i la col·laboració de RACC Servei d’Agència de Viatges i d’Autocars Calella.

Continuar llegint »

30/01/2017

RAC105 estrena "Club105"

Arriba un nou programa a l'antena de RAC105... estrenem "Club105"! Ho portàvem anunciant fa uns dies... a partir de divendres obrim les portes d'un nou club on només hi poden sonar els millors. Ho hem descobert al Fricandó matiner donant la benvinguda a l'Ernest Codina a la família de RAC105!

Club105, s'emetrà els divendres i dissabtes d'onze a una de la matinada. En aquest nou programa, tindran cabuda els èxits més ballables de RAC105. L'espai estarà presentat i dirigit per Ernest Codina, locutor que compta amb una àmplia trajectòria en l'àmbit de la música electrònica. A part de l'espai radiofònic, el programa tindrà presència a les millors sales del país per tal d'oferir un contacte més directe amb l'oient i també a les xarxes socials. Les nits del cap de setmana no tornaran a ser el mateix!

27/01/2017

La primera parada del tour Fricandó de neu 2017... tot un èxit!

Ens ho hem passat d'allò més bé a La Molina. Estigueu atents que aquesta només ha sigut la primera parada...

17/01/2017

Primera parada del 'Tour Fricandó de neu 2017'!

esquiada_lamolina_mitja_xxss

El Fricandó matiner inaugura la temporada fricandera de neu! La primera parada serà divendres 27 de gener! Prepareu-vos!

RAC105 ha escollit l’estació de La Molina per a l’inici del Tour Fricandó de neu 2017 perquè gaudiu de l’esport al Pirineu de Girona.

Hi haurà 50 oients premiats amb dos forfets per persona, el transport en autocar i tres hores de morning show en directe des del Bar-Restaurant La Molina −direcció Telecabina P1-P2− a càrrec del Fricandó matiner amb tots els membres del programa: Vador Lladó, Elisenda Carod, Alan Lillo, Peyu, Enric Lucena... També tindran actuacions musicals durant tot el programa.

Si voleu viure el programa de La Molina des de primera fila i saber com aconseguir els dos forfets amb l’autocar, escolteu el Fricandó matiner de dilluns a divendres, de 6 a 10 h.

Cada dia, quan acabi el programa, trucaran als afortunats i teniu temps per participar-hi fins al 24 de gener.

Tots cap a La Molina amb el patrocini de: Patronat de Turisme Costa Brava Girona - Diputació de Girona i la col·laboració de Cacaolat calent i l'agència de viatges del RACC.

Informació i condicions:

• Tots els oients premiats (inclosos els acompanyants), hauran de comunicar el seu nom complet i el del seu acompanyant, amb els dos DNIs i com a mínim un telèfon de contacte a mati@rac105.net abans del 20 de gener a les 11 h per tramitar les assegurances corresponents.
  • La sortida de l’autocar de RAC105 es farà des de la plaça Francesc Macià (Barcelona), el divendres, 27 de gener, a les 5 h. Per això, l’hora de convocatòria és a les 4.45 h al mateix punt.
  • La tornada serà a les 16.30 h des del mateix punt de La Molina on s’ha arribat al matí fins a la plaça Francesc Macià de Barcelona.
  • Es demana màxima puntualitat, ja que en cap cas es retardaran les sortides de l’autocar.
  • L’emissora no facilitarà el material d’esquí als oients.
  • Només tindran dret a forfets gratuïts els oients que assisteixin al programa i estiguin acreditats a la llista de guanyadors i s’hi identifiquin.
  • Els oients que tinguin menys de 18 anys han de venir sempre acompanyats del seu pare, mare o tutor legal. En cas que l’acompanyant no pugui ser una d’aquestes tres persones esmentades, s’haurà de presentar per escrit l’autorització del pare, mare o tutor legal per autoritzar-lo a venir i a participar-hi sota la responsabilitat de l'adult que l’acompanyi.
  • Els oients que no hagin estat guanyadors dels forfets també seran benvinguts a veure el programa i a participar-hi
logo_molina
logo_cacaolat
dipu_patro_color
logocuadrado2t
02/01/2017

Així va ser la Fricandó Burger Christmas 2016

19/12/2016

Vols un dels xecs regal de 105€ del calendari d'advent del Fricandó matiner?

sin_t_tulo

Com ens agrada el Nadal, al Fricandó matiner, i com ens agrada celebrar-ho a Barcelona! Ja tenim en marxa el nostre amic invisible i ara volem jugar amb tots vosaltres.

A partir d’avui mateix, entreu a la pàgina de Facebook del programa; hi hem penjat un calendari d’Advent de 10 dies, un per cada eix comercial dels diferents districtes de Barcelona.

Cada dia obrirem una finestreta del calendari i apareixerà un obsequi que sortejarem: un xec regal per valor de 105 euros per gastar a cada un dels eixos comercials de la ciutat.

I recordeu que fins al 5 de gener, si compreu els regals al vostre barri us els embolicaran amb l’autèntic paper del Nadal. Aneu a una de les deu casetes situades a diferents zones comercials de la ciutat, i si presenteu un tiquet de compra, us embolicaran el regal amb paper ecològic; i si en presenteu 3 de botigues diferents, tindreu un embolcall amb roba reciclada fet per la Fundació Pare Manel i pel Centre Estel Tàpia.

Aquest Nadal, compreu al vostre barri. Consulteu l’horari de les casetes a Barcelona.cat!

16/12/2016

Relaxa't amb el 'Fricandó matiner'

fricando_vallromanes2

Si últimament teniu molta feina, aneu molt estressats, atabalats i necessiteu parar... Heu de viure una experiència Aire de Barcelona o Aire de Vallromanes i descobrir el plaer de l’aigua i els massatges i rituals més relaxants.

Entreu al Facebook del Fricandó matiner i expliqueu-nos per què necessiteu desconnectar i relaxar-vos. I, per gentilesa d'Aire Vallromanes, entre tots els oients que hi participeu, sortejarem una experiència a Aire Vallromanes per a dues persones que inclou un circuit termal de 90 minuts i un massatge d’oli relaxant de mitja hora acompanyat d’una copa de cava i trufes.