Roccomania TV

07/09/2010

La nova temporada de CSI Miami arrassa a Catalunya

Les noves temporades de les sèries comencen molt fortes. Ahir va ser el torn de CSI Miami que es va quedar amb el pastís de les audiències de Catalunya, un 17,1% de share. Els nous capítols de La Riera arrasen amb un 18,3% de l’audiència de les tardes.

El programa de Ana Rosa ens mostra el retorn de Risto Mejide a Tele5. Després del programa G-20 no li ha tornat a sortir i això que té contracte fins el desembre!

Seguim amb Objetivo Aída, al Canal Català. La reportera intenta solucionar els problemes dels catalans, però a la seva manera. Aquesta setmana ha anat al Bagdad i amb el “salero” que la caracteritza ha entrevistat als que els espectadors, potser no era la millor manera de tractar a la gent gran.

A Callejeros ens recorden que en aquests moments de crisi oblidem que hi ha gent que es banya amb diners. Sinó mireu aquest nen de casa bona que ens ensenya les seves joguines.

En Dinio està en vaga de fam i a un peu de sortir expulsat d'Espanya, els del Sálvame no s’ho perden.

I per acabar el Canal Internacional. En Rocco estava mirant un d’aquests canals internacionals de la TDT i va trobar-se amb un recull de millors cançons. Escolteu de quin tipus eren... una miqueta pujades de to.

ESCOLTA LA SECCIÓ SENCERA

Tancar
Tancar
Tancar